Mu ümber on inimesi, kes minust hoolivad. Sinul ka ?


heiheihei ! ma tahtsin 5 minutit tagasi oma mõtteid blogimaailma salvestada, aga ilmselgelt tulid uued mõtted peale ja vanad kadusid ära. igaljuhul ei väsi ma mainimast, et reede oli üsna ekstreemne ja seda igas mõttes. 1.5 m ja 100 km/h. muud pole vaja teada. igaljuhul olen õnnelikult terve ja ravin enda köha veel. muidu on kõik okitoki !! (:

isegi füüsikatöö, mis reedel tegin, läks suhteliselt hästi !! vähemalt ise olen väga rahul ja mu sisetunne ei tohiks mind petta. õigemini ta ei petagi ! (:

aga teate mis veel ? kuna mul on twitter. nagu seda on paljudel. siis luges täditütar sealt,e t juhtus nii ja nii. tuli kohe väike kõne ja ehmatusest küsis kadre:” LIIS, KAS KÕIK ON KORRAS? MIS JUHTUS ? OLED ELUS IKKA?” rahu rahu, kullake !! kõik on ideaalses korras ! (: aga aitäh, et muretsed ikka mu pärast ! (:

mul pole tahtmist blogida

liisu

2 Vastust to “Mu ümber on inimesi, kes minust hoolivad. Sinul ka ?”

  1. Sinu pärast lihtsalt tuleb muretseda. 🙂.

Lisa kommentaar

