Käitumine on suhtlemises valgusfooriks.

kas hakkab jälle peale see periood, kus iga väiksemgi asi mind närvi ajab ja ma neid asju enda sisse kogun ja lõpuks end välja elan kellegi peal ? kas tõesti on see nii. ma olen täna tõesti olnud kuri, sest miks EI arvestata teiste inimestega ? miks arvatakse seda, et meeter korda meeter ruumis ollakse mina ja maailm ? käi ***** oma sellise suhtumisega. jah, jutt käib sinust !

tõesti, sa ajad mu tõesti närvi juba oma kohalolekuga. mine arene kuskil !

kas tõesti ei suuda minuvanused inimesed NORMAALSELT käituda ? ei oska olla inimesed, vaid peavad käituma nagu  metslased, arvates et nad on nii lahedad ja ägedad. ilmselgelt mitte ju. mine arene kuskil, ausalt ka !

kui tundsid end puudutatuna, on tore. kui ei, siis mine arene veel !

liisu

Lisa kommentaar

