Eesmärgita päevad lõppevad inimese kokkuvarisemisega , seega lõpetage muretsemine ja hakake elama .

täna käisin aega veetmas kuutsemäel lõuna-eestis. kas oli tore ? oli. kas oli väsitav ? oli, sest terve tagasitee ma tudusin magusat und.

tänane päev on kordaläinud, sest ma nägin päikest, sain värsket õhku rohkem ja veelgi, sain suusatada, sain kiiruseid nautida, sain kodust eemal olles oma võikusid nautida ning sain mõelda!! jaaa. iga kord kui ma kuskil olen, siis on ni mõnus jalutada või tegeleda millegagi ja siis mõelda igasuguseid mõtteid: utoopilisi ja mitteutoopilisi.

täna siis oli mul selle jaoks erakordselt palju aega, sest tõstukiga üles minnes läheb paratamatult aega ning teate kui hea on mõelda ilusaid mõtteid ja nautida päikest, samal ajal ise üles sõites. SUPER !!!!! ja siis rutturuttu uuesti alla lasta ja pea tühjaks lasta.

mäe peal olles saab harjutada oma keskendumisvõimet. peab ju siiski keskenduma oma teekonnale mäest alla nii, et viga ei saaks. olin tubli ja ei kukkunudki väga palju !

aga jah. sa ajad mind ikka närvi. üldse olen ma nagu kõigi peale natukene vihane. on asi minus või teis ? ikka minus. sest teisi pole ilus süüdistada. ja nii paratamatult ongi !

liisu

4 Vastust to “Eesmärgita päevad lõppevad inimese kokkuvarisemisega , seega lõpetage muretsemine ja hakake elama .”

  1. Mis sa tegid seal? Suuskadega lasid alla või kelgutasid ? või hoopis lauaga ?:D

Lisa kommentaar

