Sa peaksid elama oma elu, mitte teiste omi. Oma elu vajab rohkem elamist kui teiste oma !

kuidas suudab üks inimene minu tuju nii p***** keerata, et ma olen sunnitud nutma ? miks on sul vaja rikkuda minu õnnelikku olekut inimesega, kes on mulle kallis. miks pead sa nuhkima MEIE olevikus ja torkima ja üles ketrama OMA minevikku. ausalt, mine **** kellegi teise ajusid !! mulle aitab !

mulle aitab olemast inimene, kes peab elama paralleelselt kahte elu : üks elu on mu enda oma  ehk olevik ja teine on minevik, mis on seotud sinu ja teistega. pretefdf. see on jube koormus mu õlgadel. ajab lausa nutma !!!

aga ma saan hakkama !! pean saama! ma ei tohi lasta end terrorisereida ja provotseerida inimestel, KELLEL PUUDUB ELU. ilmselgelt hakatakse igavusest mõtlema välja asju, et teisi armukadedaks ajada. aga tead mis ? MA EI OLE ARMUKADE INIMENE !!! mine selle jutuga sinna, kus sa oled tulnud ja ära tulegi sealt välja. mine mõtle natuke oma tegude üle järele ja kui oled järeldusele jõudnud, siis ole ikka seal augus edasi. keegi ei vaja sind.

sul pole mõtet rikkuda teiste inimeste elusid, sest sa ei saavuta sellega mitte midagi ! sa saad nii või teisiti selle ise millalgi tagasi.

no tõesti. vana arm ei roosteta !! jaa ma tean seda. aga tead mis ? pole mõtet üritada oma endisi mehi tagasi saada, sest sa niikuiniie i saa neid tagasi. tee, mis sa teed või ütle, mis sa ütled. sind ei aita mitte miski muu, kui mine kuhugi ravile ! (:

ära kujuta endale asju liiga elavalt ette. pole mõtet elada teiste elu. kõige parem lahendus oleks sul osta uus elu või midagi. tõesti. soe soovitus sulle !🙂 sõbrapäev tulekul ja särkivärki ! (:

aga see selleks: eile ehitasime muskaga laurale nukumaja. ja teate mis ? see tuli ülimalt äge !!!! täna nikerdame sinna veel igasuguseid asju juurde. rõdud ja särgid värgid.

REAALNE KVALITEETAEG OLI EILE ! leidsin aega iseenda jaoks ! oeh, ma armastan neid kvaliteetseid nädalavahetusi ! (:

ja sul pole üldse mõtet olla kade.

liisu.

Lisa kommentaar

