Väike päike igas päevas !

Ahoi seltsimehed sulelised ja karvalised!! tänane päev on olnud täielik kordaminek ja ühtlasi ka nädala selgrgoog. ehk saab nende abil koostada paar võrrandit, kust saab tuletada seda, kas ka järgmine nädala selgroog on samasugune. või mis teie arvate ? minu jaoks on see ilmselgelt tõene võrdus, sest jah, ma olen praegu õnnelik !!

ma olen täna saanud piisavalt palju motivatsiooni, et jätkata ja olla õnnelik ning pürgida pisikeste tibusammude haaval oma eesmärkide täitmise poole. motivatsioonisüsti ei saanud ma ei kooliarstilt ega ka kuskilt laest, vaid koolis olnud loengust, kus räägiti ülikoolidest ja kõigest sellest. loengu läbiviija oli lihtsalt ülihea rääkija ning ausalt, ma sain tõesti sealt väga palju motivatsiooni juurde, et jätkata. olen enda üle uhke !!

motivatsioonisüst andis endast ka kohe kodus märku kui ma TAHTSIN hakata füüsikaga tegelema. jaa, ma tegin vigade parandusi ja üleüldse nokitsesin füüsika kallal. minu puhul saavutus, sest tavaliselt ma ei tegele vabatahtlikult sellega. on vaja ikka mingit tõuget: näiteks tähtaja kukkumine või hirm, et tuleb uus üritus. kes teavad, need teavad.

igaljuhul olen ma enda üle ääretult uhke !

ja tänane päev on ka seeõtttu SUUR KORDAMINEK, et mul oli ELU VIIMANE keemia tund !!! WOOHOOO !!!!! reaalselt nagu ei pea ma enam terve gümnaasiumi jooksul puutuma kokku ühegi reaktsioonivõrrandiga ega teadma, mida tähendab elektrofiil või  asendusreaktsioon. JUMAL TÄNATUD !! ma pole nendest asjadest kunagi aru saanud.

igaljuhul olen ma koos sinuga maailma kõige õnnelikum tüdruk ning mul on hea meel, et koolist tulles saan kohe ühe suure kalli ja musi ! lihtsalt üliarmas on see !!!! (: või see, et saan sind iga kell vaadata, sinuga rääkida või sind kallistada !! oeh, nii hea tunne.

asjalood ongi nii, et tema on jätkuvalt mu õnneallikas ja samuti ka motivatsiooniallikas, sest tema on just see isik, kes käseb mul õppida. ja teate mis ? mu hinded on sel perioodil olnud tõesti väga head !!! terve gümnaasiumiaja parimad ! TÕELINE KORDAMINEK !!

olge musid ja loodan, et leiate ka enda motivatsiooniallika kuskilt !!!

liisu

2 Vastust to “Väike päike igas päevas !”

  1. tead tüdruk😀 . Ma oleksin eluhäppi kui mul oleks homme viimane mate tund😀 . Aga jamh palju õnne musikene motivatsiooni saamise puhul ja et sa omasid oma viimast keemia tundi😀

Lisa kommentaar

