Naise oletus on palju täpsem kui mehe veendumus.

heihopsti ! eilne õhtu lõppes peavaluga ja samamoodi algas ka tänane päev peavaluga, mis tähendas seda, et koolipäev jäi minu jaoks sel korral ära ja olen ehk õnnelik, sest meil oli 4 matet !!! niiet ma pääsesin õnneks sellest hullumajast.

aga no hommikul ärgates kuulsin emmelt, et väljas on -28 kraadi ja no teeme siis nii, et mul olid külmapühad.

aga no samas. kas ma olen täna päeval midagi kasulikku teinud ? ei. ainult tuba koristanud ja 5 ptk tõde ja õigust lugenud. tõeliselt kasulik tegevus !!!

igaljuhul olen saanud täna sõnaotseses mõttes vedeleda oma toas nii, et jalad seina peal ja nägu naerul.

ilus kodune päev !!!

liisu

3 Vastust to “Naise oletus on palju täpsem kui mehe veendumus.”

  1. kiisu on katu tglt😀.
    Ma armastan seda pilti😀

  2. mis Intsu samal ajal tegi kui sa raamatut lugesid😀 ? NAkata mind ka oma raamatu pisikuga. Ma pean hakkama “müüdud naeru” lugema😀 . Oled lugenud ?

Lisa kommentaar

