Kas te arvate, et mu kannatus on piiritu ? Vaevalt küll.

miks peab see nii olema, et poodi minnes lubatakse sulle absoluutselt kõike. sul on isegi oma spetsiaalne ostukäru, millega sa poes ringi tsillid ja seda nii puhtjuhuslikult kommide ja värkidega täitdad. selles suhtes, et kas see on normaalne ?! vaevalt. ja kui mina küsin midagi su käest, et mul seda ja seda vaja, siis saadetakse perse ja öeldakse, et mille jaoks mul siis issi on.

selles suhtes et minu elu siin niiöelda kodus, mis tegelikult on reaalne hullumaja, on päris armas ja iga asi, mida ma teen. jääb ette ja olen niisama “hea laps” pidevalt.

mul on sellest juba tõsiselt kopp ees !!! sa võiksid juba ükskord aru saada, et sa oled tõesti tropp ja sööd siin majapidamises mitte ainult minu, vaid kõigi närve !!!!!!!!!! ku**di söödik selline !!! mine mujale !

varsti tuleb see päev, mil ma sõnaotseses mõttes plahvatan ja elan kellegi peale oma viha välja. ma hakkan lausa varsti hüsteeriliselt nutma, sest kõik jookseb nii rappa omadega. mitte miski pole hea. **** küll !!!!!!

liisu

2 Vastust to “Kas te arvate, et mu kannatus on piiritu ? Vaevalt küll.”

  1. Musimusi, kui sa kellegi peal end välja tahad elada, ma olen sul MSNis olemas. Lihtsalt kirjuta. Pikalt, seosetult, kuidas tahad. Ma ei garanteeri, et ma aidata saan, aga ma olen olemas.

    Täna ma tahan inimestel pead otsast hammustada, palun… ^^

Lisa kommentaar

