Temast ma ei arva küll mitte kui midagi.

kas olete kunagi mõelnud, et mõne inimese käitumine meenutab üht konkreetset ringi, mis koosneb kindlatest etappidest ja kuhu võib langeda iga üks ? mina olen. ja teate mis ? see inimene on täpselt selline, kellest te midagi sellist ei arvakski. irooniline, kas pole ? igaljuhul on mul sinust suhteliselt siiber tänu sinu eputamistele ja endast hea arvamuse jätmisest.

sa ei suuda mulle enam kunagi head arvamust jätta. ausalt ka. tee mis tahad, aga see ei õnnestu sul.

igaljuhul. ma olen nii väsinud ja tahan öra tudumaale.

headööd

liisu

Lisa kommentaar

