Pikast teekonnast olen astunud suure sammu edasi.

heihei ! esmalt peaks kõigile oma liigi esindajatele head naistepäeva soovima, sest siiski on täna tegu naistepäevaga. mul on teist kahju mehed, et teil oma päeva pole. kuid kannatust kannatust, ehk tuleb seegi teil kunagi. ei või iial teada. aga see selleks.

käisin neljapäeval vereproovi andmas ja täna sain tulemused teada. ma polekski tegelikult selliseid tulemusi oodanud, sest olin täiesti rumal sel alal. sain siis lõpuks teada, et mu veres on reumanäitajad kõrged ning võtan varsti reisi ette tartusse, et kõike lähemalt uurida. ja üleüldse tekitab reumanäitajate kõrget taset mandlite mitte äralõikamine ! GREAT !!! ma ei salli selliseid hirmsaid teadmisii.

igaljuhul olen täna lõuna ajal palju tudunud, olen raamatut lugenud, olen lilli saanud  musilt, probleeme lahendada ja nautinud üleüldse tänast päeva.

aga pole praegu tahtmist kirjutada, sest kogu tänase päevaga seonduvad mõtted sai lagedale laotud.

ilusat naistepäeva veelkord ja mehed, teie kannatage oma päeva !

liisu

5 Vastust to “Pikast teekonnast olen astunud suure sammu edasi.”

  1. tead mis ? 23 oktoober OLI meestepäev😀 KUNAGI😀 rõhutan sõna OLI

  2. Muidugi, unustan ise armsaid naistepäeva tunde soovida -.-‘

  3. Parandan natuke, meestepäev on täiesti olemas 19. nov(rahvusvaheline) ja eestlased on mitu aastat ka 23. veebruaril seda tähistanud🙂
    Ja mulle kohe kuidagi ei meeldinud sinu vereproovi tulemused -.- Loodan, et saad Heade Mõtete Linnas paremaid uudiseid !

Lisa kommentaar

