“Ilus” nädala algus.

hei !! nädalavahetuse muljed muljetatud ja meeeeeeletu peavaluhoog üle elatud. jumal tänatud, et see pärast rohuvõtmist ära kadus. muidu oleksin lihtsalt maha surnud vist. mul pole tõesti päris ammu nii jubedat ja vastikut peavalu olnud, et ma ei saa isegi kõndida !!! -.- aga õnneks on nüüd korras !🙂

jutujätkuks mainiks seda, et mu toas OLI hetk tagasi KÄRBES !! kas tõesti hakkab kevad tulema ?

igaljuhul tulin ka õhtul koju ja ei saa aru, MIKS ei või mõni mees siin kodus muud teha vabal päeval kui lihtsalt passida ja telekat vaadata. kas tõesti on raske minna õue ja tuua puid ? aga muidugi ! peab ju telekat vaatama ja ootama kuni naine koju tuleb, et tema kõik puud ära tassiks. sa oled tõesti üks kõigeimelikemaid mehi maailmas ! tundub, et mu emme on suure vea teinud. minu silmis on see mees alati viga olnud.

liisu

2 Vastust to ““Ilus” nädala algus.”

  1. kurimuri oled.
    sireli põõsal on pungad juba🙂 issil oli autos ka kärbes🙂

Lisa kommentaar

