Mis tehtud, see tehtud.

hei hei kõik karvased ja sulelised ! eile siis veetsin terve oma päeva põhimõtteliselt toimetades ja keilasse trippides, et seal veeta tädi sünnipäev ja üks tore õhtu hea seltskonnaga. ja teate mis ? ma jäin kõigega ideaalselt rahule ! rohkemgi veel ! välja arvatud ma ise. iroonia on mu elus tõesti ühel olulisel kohal, mulle tundub. või olen lihtsalt liiga enesekriitiline. samas, mina jäin  ka teistele ette. JUST TÄPSELT ! ja mulle meeldib kui keegi kommenteerib mu käitumist ja olekut, sest see annab mulle märku sellest, et ma pean parem olema.  või  lihtsalt alustama iseenda muutmist pisiasjadest.

ma olen maailma parim küsimustekunn !!! ja olen ise veel sellega ÄÄRETULT RAHUL !!!!🙂

tegelikult oli mul üks väga tore nv sugulaste ja muude muskade seltsis ja loodan, et veel tulevikus kordame seda ! (:

nüüd tegelen iseenda vigade parandamisega ja loodan, et ma ei enam ei ole selline tropp. ma ei taha, et kõik allamäge läheks. ausalt !

liisu

 

2 Vastust to “Mis tehtud, see tehtud.”

  1. mis sa tegid siis ? mis keegi sulle ütles😮 ?
    MA JÄIN KA SUPER RAHULE JA KORDAME RAUDSELT🙂

Lisa kommentaar

