Ela nii, et isegi hauakaevaja nutaks su haual.

heihopsti ! täna on ametlikult vaheaja esimene päev ehk siis nädala esimene ja viimane esmaspäev, sest järgmine esmaspäev peab juba kooli minema. aga sinna on õnneks veel kaua aega ! (: seda vahepealset aega peab järelikult täiel rinnal nautima ja saatma korda suuri tegusid, sest viimased 10 nädalat on vaja veel pingutada ja tööd teha koolis, et oleks suvel midagi, mida tähistada ! VOT ! selline on minu eesmärk siis järgmiseks kümneks nädalaks. tegelikult ma tegelesin isegi täna kooliga ja olen enda üle seetõttu ülimalt uhke, sest andke andeks tõesti, vaheaeg on ju !!!

päeval koristasin tuba ja oma pildiriiulit koristades meenusid kõik ilusad ja valusad, meeletud ja meeldejäävad mälestused, mida olen saatnud korda umbes viimase kahe aasta jooksul ! täpselt nii ! ma olen viimase kahe aasta jooksul teinud oma elus murrangulisi samme ja pole neid kahetsenud ! meelde olen neid jätnud suurepäraste fotosessioonidega koos sõpradega ja varsti pean vist uue pildiriiuli tuppa panema, sest pildid ei mahu muidu ära enam ! see näitabki seda, et mälestusi, mida ma tahan mäletada, on nii palju, et neid on tõesti palju ! mälestusteseintest rääkimata. neid on näinud kõik need inimsed, kes on mul külas käinud. kui sa tunned praegu, et sa pole neid näinud, siis oleks aeg mulle külla tulla ja nendele kuulsatele mälestusteseintele pilk peale visata. kontaktandmeid saab minult endalt ! (:

aga nüüd teemast kõrvale. kas teil on ka nii olnud, et keegi tuleb kuskilt õhtul koju ja hakkab vinguma selle üle, mis sina päeval kodus oled teinud ja hõõrub nina alla umbes selliseid asju, et sa pole päeval midagi teinud ja ei lase sul endal ka teha õhtul midagi, sest on südamepõhjani solvunud. tekst muutus imelikuks, aga põhipoint on see, et kui oled solvunud või kuri, ei lase isegi aidata. pole mõtet siis vinguda ka ju, et ma midagi ei tee ?! või mis ?

igaljuhul on tänane päev olnud täis kvaliteeti ja palju naeru !

elu peab nautima ja mälestused tuleb kirjutada mälestusteraamatusse, mitte lumele ega liivale. elu on siiski seiklus ja me elame ainult ÜHE korra !!!!!!!

liisu

 

2 Vastust to “Ela nii, et isegi hauakaevaja nutaks su haual.”

  1. Ja tuleb välja, et ma polegi su mälestusteseina näinud vms..😀

Lisa kommentaar

