Lapsed tagaistmel põhjustavad õnnetusi. Õnnetused tagaistmel põhjustavad lapsi.

täna olen olnud täiskohaga lapsehoidja ja õhtul täiskohaga pahatujutõmbaja ehk siis inimene, kelle peale karjutakse ja ainult vingutakse, sest ma lihtsalt ei meeldi neile. no ilmselgelt ei käi jutt mitte ühestki mu sõbrannast, sõbrast ega sugulasesest, vaid mu oma emmest, kes kavatses täna elada järjekordselt oma halvatujuhoo minu peal välja.

on ikka jultumus tulla ja rikkuda minu tuju !

või et öelda asju, mida ma tavaliselt olen teinud ja nüüd järsku täiesti tühja koha peal on see nii suur viga, et karju või appi. isegi see enam ei aitaks.

vahest tekib küll tunne, et ma olen siin majas ääretult üleliigne. ja seda kõige sõnaotsesemas mõttes !

tõesti ei ole mul kuhugi enam pöörduda ka mitte, sest keegi ei usu seda kui ma ütleksin, et emmel on mingid haiglased närviminemisehood, mille kannatajaks olen mina. või siis… mina. igaljuhul täna mu kannatus katkes meeletult ja te ei kujuta ette ka mitte, milline laviin mu sees toimus. iseenesest hakkasid pisarad üksteise järel mööda mu põske alla voolama. ja seda emme vingumise ja karjumise peale.

selle peale ütleks küll, et head lapsed kasvavad vitsata, aga pisaratega. ega alati ei peagi ju vitsa andma. piisab ka nõmedatest karjumistest ja volla !!!!! ongi pisarad 100%-iliselt garanteeritud.

olen tõeline õnnejunn siin kodus ! kuid praegu võtan oma seitse asja ja lähen kodust minema, et oma mõtteid mõelda ja maha rahuneda. kurta muresid ning nautida rahu ja vaikust ! ehk ma lähen linna.

oeh. nüüd peaks küll vist kõik olema !

liisu

Lisa kommentaar

