Tere päike ehk neljapäev.

ahoi ahoi ! kell on juba päris hiline, aga ma ei ole leidnud täna ühtegi sekundit aega blogimiseks. juba sellepärast, et mind polnud päev otsa koduski, aga see selleks. linnas sai oldud oma maeiteajubamitmendaskodus ja oldud asjalik. uskuge või mitte, aga ma pesin täna seal aknaid !! nagu tõesti. väljas on lumi maas ja tuul oli nii suur, et majal oleks katus ära lennanud, aga mina pesin aknaid. tõeline ekstreminist.

igaljuhul olen praegu tegelenud ühe ja sama asjaga umbes 5 tundi !!! JAAA, TE LUGESITE ÕIGESTI !! suhteliselt ulme. homme jätkan. täna enam tõesti ei jõua, sest juhe on omadega juba väga kokku jooksnud.

ja ilusad mõtted on meil ! ma loodan südamest, et need täituvad !! oeh.

ja sinuga oli taaskord jälle üle pika aja hea maailmavaateid vahetada, sest sa mõistad neid samamoodi nagu mina.

tänan tähelepanu eest !

liisu

Lisa kommentaar

