Päev täis raskuseid ja nende ületamisi.

nagu pealkiri ütleb, siis nii ongi. tänane päev oli alguses täis ainult halbu asju ja tuju totaalselt langemist musta auku. oli mõni hetk,mil tuju oli parem, kuid siis jälle kaboom! ja jälle kõik samas kohas tagasi, kus enne. päev läks paremaks kui sain teada, et midagi ei ole juhtunud ja kõik on korras.

olen viimasel ajal õppinud end valitsema ehk ma ei ütle/näita kohe kõiki oma emotsioone välja, vaid hoian neid tagasi ja hiljem elan end välja. ikka juhtub. aga tegelikult on see halb.

täna tõesti oli tahtmist nutta, sest kõik oli tõesti väga halvasti.

ja kui te vaid teaksite kui igav mul täna oli. inimeste tüütamise pärast pean endal silmad pepu peale ritta häbenema, sest ma tõesti tüütasin neid. aga ma loodan, et nad pikka viha ei pea ja andestavad ruttu (:

aga jaa. täna on sama olukord mis eile: motivatsioon on nullis ja leian alati muid tegevusi, millega tegeleda. ja ometi mitte ei tee ma seda, mida ma PEAKSIN tegema. kiusatus saab minust võitu.

brr. lumi võiks ka ära kaduda.

olge tublid ja loodan, et teil on motivatsiooni ! kui on, visake mulle ka (: !

liisu

Lisa kommentaar

