Kui näed naeratuseta inimest, siis kingi talle enda oma.

enne kui alustate mu blogi lugemist, paluksin ma teil allolevat laulu kuulata ning mõelda sõnadele. lihtsuses peitub võlu ! ja see on tõesti asi, mida hinnata ! pole vaja olla keeruline, sest see ei vii sihile. samamoodi on ka marek sadamaga. kõik on nii lihtne, samas nii siiras ja meeldejääv. JA NII ONGI !

ma lihtsalt ei saanud seda mainimata jätta kui vaimustuses ma temast praegu olen !!!

muidu on kõik okitoki ja tuju on hea🙂 eile käisin muskaga sullamulla tegemas ujulas ning nautisin seda täiel rinnal. sest kõik oli nii super super super hea !🙂

ma nii vaimustuses ja õnnelik praegu, et ei suudagi midagi enam kirjutada.

liisu

Lisa kommentaar

