Kevad on käes !!

ahoi ahoi karvased ja sulelised ! nädalavahetus on peaaegu läbi saamas ja ma pole jõudnud ühtki postitust teha. aga põhjus on silmalegi nähtav: väljas on ilus ilm ja päike paistab pidevalt. reaalne suvetunne, eks? ja siis ma olengi nautinud pigem seda ja veetnud rohkem aega arvutist eemal kui arvutis. ja kui aus olla ja üks asi üles tunnistada, siis ma olen tegelikult lausa unustanud blogida. aga las ta olla.

aprillinalju keegi mulle ei teinud. reaalselt nagu. oli päev nagu päev ikka. mitte miskit erilist ei toimunud. peale selle, et me pidime koolis laudu ja toole tassima, mis oli tegelikult üsna hea musklitrenni eest, sest järgmisel päeval mul tõesti kondid valutasid. aga see on ju ainult positiivne !!!!

ma olen väga laisaks muutunud. ilmad on ilusaks läinud ja ma peaksin hakkama jooksmas käima. teate kui mõnus on pärast kooli minna kohe jooksma ja siis pärast õhtu otsa enda üle uhke olla !! oeh. ainult, et mul oleks kaaslast vaja. ausalt ka, üksi on niii igav !

eile sauntasime ka. pärast seda vaatasime filmi ja oeh kui hea see oli. ausalt. selline mõnus leboõhtu koos kõige kallimaga !!

reaalne kvaliteetaeg, kas pole ?

liisu

Lisa kommentaar

