Vihasena võib pidada parima kõne, mida aga hiljem tuleb kahetseda.

hei hei ! tänane koolipäev jäi vahele, sest eile õhtul alanud peavalu ründas mind ka hommikul ning pidasin targemaks mitte kooli minna. ja ma ei passinud päev otsa niisama ega tudinud tundide kaupa, vaid tegelesin oma arvuti kallal nokitsemisega ehk üritasin viirustest lahti saada ja üldse nokitsesin nagu “itimees”. täpselt nii ! isegi emme ütles, et tänane vaba päev on järelikult asja ette läinud ! mul on seda hea meel kuulda kuigi mu enda tuju pole üldse kiita. läheneb nullile…

tõesti tõesti. ma ei tea, mis mulviga on . eelmisel nädalal puudus mul motivatsioon õppimiseks. selle nädala alguses olin ma koolis tubli ja õppisin. ja nii kui saabus teisipäev, siis kadus ka mu motivatsioon. ma pean pingutama hakkama. ma lihtsalt pean end nii palju sundima kui üldse võimalik !!! vabatahtlikud, kes tahavad aidata, on alati oodatud !

olen vist praegu suures kevadmasenduses, sest igas heas asjas näen mina ainult halba ja seda kui keeruline see on. tõeliselt positiivne mõtlemine minu poolt, kes ma olen enda arvates alati positiivne olnud ! ma ei saa enam ise ka aru, mis minuga toimub. see käib ausalt öeldes mulle väga raskelt pinda !

pean oma pingeid minema maandama kuhugi. neid on juba liiga palju tekkinud ja ma lihtsalt varsti plahvatan.

kas ma tõesti olen oma suure ülemõtlemisega saavutanud sellise olukorra, kus iga asi ajab mind marru ja tekib tunne nagu ma tahaksin kellegi maha lüüa? no ainult sel juhul kui asi on halb või ei meeldi mulle. kas ma tõesti üritan mängida kellelegi emmet ? MA EI TAHA JU SEDA !! mul on endal ka muresid, aga miks ma siis pean muretsema teiste pärast nii palju, et enda mured lükkan eemale ja keskendun teiste probleemidele. fakk, kuidas ma vihkan ennast praegu sellepärast.

kas ma ainult kujutan endale ette või osad inimesed ongi hakanud minust eemalduma ?

liisu

Lisa kommentaar

