Pingeline periood on läbi ! :)

heihei ! täna siis sai jälle üks pingeline periood koolis läbi ehk läbi sai eelviimane tsükkel, mis tähendab seda, et nüüd algab minu jaoks viimane vene keele periood üldse elus ! ehk siis viimased 7 nädalat pingutamist !😀

teiseks ütleks seda, et mõne inimese ego on nii suur, et ta ei vali isegi enam sõnu, mida ta suust välja ajab. see on tõesti haiglane. ja olen solvunud selle pihta. ja kolmandaks tegi üks mehike mulle täna super üllatuse ehk tuli järsku külla ja viis mind linna trippima ja nüüd jääb siia veel !🙂 saan jälle hommikul kauem magada kui tavaliselt !! juba kolmas päev niimoodi !!🙂

olen kaks päeva jooksmas ka käinud ja selle nädala jooksul 2x ujumist ja 2x jooksu. enda üle võin ju päris uhke olla ? või mis ?

oeh. tänane päev on tõesti kordaläinud !

punkt.

liisu

2 Vastust to “Pingeline periood on läbi ! :)”

  1. Eelviimane periood- ma ei kujuta ettegi kui kaua ma seda juba ootasin🙂 Mul sai 2 ainet elu lõpuni läbi nüüd😀

    Waiting for summer (h)🙂

Lisa kommentaar

