Preili grillmeister !

heihei !! olen täna üle pika aja toas nelja seina vahel jalga puhkamas. ma polegi varem mõistnud väljasolemise rõõmu, aga kui sinu hoolde on ikka jäetud puudelõhkumine, pisikeste hoidmine ja grillimine, siis on ju võimatu ei öelda! või mis ? vähemalt minul oli raske kiusatusele vastu panna.

mul on tunne nagu oleks juba käes suvi, kui saab niisama nautida neid ülimõnusaid grilliõhtuid ja saunaõhtuid. aga oh ei. pean tagasi maanduma reaalsusesse ja lohutama end sellega, et pikk tee on käidud ja viimased kaks kuud vajavad veel ainult pingutamist !! VIIMASED KAKS KUUD !!! siis on kõik super tore ja siis on veelkord kõik super tore, sest siis on käes kauaoodatus SUVI !!!! (:

oehjummel. kui mavaid saaksin olla iga päev nii palju õues kui ma olen praegu pühade ajal olnud. siis ma oleksin vist ammu saanud juba värskest õhust mürgituse ;D. tegelikult mitte. oleksin terve kui purikas ja kõik oleks okitoki.

ja kui te vaid mu käsi ja jalgu näeksite. käe peal on üks haav eilsest sašlõkivarda torkest + kaks näpukonti on sinised. jala peal on tuhat kriimustust ja mudatriipu. kes mind varem sellisena on näinud, ütleks vaid seda, et tüüpiline liis, kes on maal. JA NII ONGI !!

sest mina armastan suviti maal elada ja näha välja nagu räpakoll !! sest maalastele on see lubatud ! (: (:  (: (: (:

varsti saunamõnusid nautima ja muska kaissu tuttu.

ja miks ka mitte elada koos juba oma muskaga umbes nädal ja natuke peale. ma vist satun kassiahastusse kui ta läheb varsti pikaks ajaks viljandist ära. ma olen ju harjunud igal õhtul tema kaissu tuttu minema, olen harjunud hommikuti tema kaisus ärkama ja olen harjunud koos temaga hommikuti sööma ja kooli minema. pean vsiiski reaalsusesse tagasi maanduma JÄRJEKORDSELT.

olen liiga noor veel meheleminekuks ja kokkukolimiseks. pean veel nautima oma lapsepõlve, aga samas. MA JU TAHAN !!!! (: ja praegusel hetkel pole mul selle vastu mitte midagi, sest kõik on lihtsalt nii super kui üldse olla saab !

kui te vaid teaks..

ilusat õhtut !

liisu

Lisa kommentaar

