Pühapäev on tore päev !!

täna olen taaskord jälle olnud päev otsa nii asjalik kui võimalik. arvatavasti on mul homme kena kondivalu, aga see annab ainult märku sellest, et tegin tööd !!!! jaaa, ma tegin tööd ;D. naljakas või mitte, aga ma olen endaga viimasel ajal nii rahul ! 🙂

tegelikult ei tahtnud ma üldse oma päevast rääkida. vaid hoopis sellest, et mul on ikka oma sõbrannadega vedanud, kes mind alt ei vea pea mitte kunagi. näiteks täna tuli margot äkkivisiidina mulle külla !!!!!!!!! (: ja mul on selle ülea hea meel, sest ma poleks elu sees arvanud, et ta mulle külla tuleb pühapäeval. aga näete, tuli ! ja ma olen selle pärast õnnelik 🙂 aitäh margot ilusa üllatuse eest  ! (:

liisu

Lisa kommentaar

