Sa oled elav tõestus sellele, et inimene saab elada ka ilma ajudeta.

heihopsti ! tänase päeva tegi toredaks asjaolu, et koolist tulin pärast neljandat tundi ära, sest läksin arsti juurde. aga nii naljakas kui see ka poleks, siis arsti ennast polnudki, oli ainult õde. sain natukenegi targemaks.  igaljuhul kasutasin seda võimalust selleks, et koju tulles läksin magama ! woohoo. uni oli magus!

tegelikult ei tahtnud ma üldse sellest rääkida. ma pole ammu midagi kritiseerinud ega kommenteerinud avalikult oma blogis. nüüd ma vist lihtsalt pean seda tegema, sest iga kord kui ma sind oma läheduses näen, hakkavad mu närvirakud ükshaaval hävinema sinu lapsikuse pärast. sa oled täiskasvanud inimene ning suudad selliste “naljade” peale naerda ja näpuga näidata. tekib küsimus, et kui vana sa oledki ?

ausalt ka. kasva natukenegi suuremaks oma käitumise poolest. varsti hakkab gümnaasium läbi saama ja sina käitud ikka nagu algklassi tatikas. ja nii ongi ! sa oled tõesti ka väga suur tropp ja sa ajad mind närvi juba sellega, et tahad lahe olla, mida sa kohe kindlasti mitte pole kui nii teed. võiksid ka ennast ümbritsevate inimestega arvestada.

usu mind, sa pole maailmanaba. oled ainult üks väike inimene sellel pisikesel maalapil. kahju, eks ?

ma lähen praegu ka närvi seda siia kõike kirjutades. sa pead järelikult ikka väga suur tropp olema kui ajad mind juba sellega närvi kui sinust ainult kirjutan. õhhhh.. kao minema  ja arene kuskil !! see on minu poolt esimene ja viimane hea soovitus sulle ! (:

ning tõesti. sa oled suur laps ja sul puuduvad ajud ! oleks aeg need kuskilt muretsed. vanus tiksub !

punkt

liisu

Lisa kommentaar

