heihopsti ! väljas on meeletult ilus kevadilm, aga kas ka minu sees on ilus kevad ? ei ole. pole põhjust muretsemiseks, sest ma pole kevadmasendusse langenud, kuid viimastel päevadel on olnud sündmusi ja ütlemisi, mis on pannud mind mõtlema ning olen sunnitud mõtlema tõesti raskeid mõtteid ehk mu õlgadel on raske koorem kanda. huh, ma ei taha üldse. aga peab.

täna olin sunnitud ütlema asju, mida varem olen hoidnud enda sees. ma pean olema rohkem otsekohesem. ei tohi olla nii hea ja hell, et lasen kõigil end ” ära kasutada “. tagajärjeks lihtsalt ongi see, et inimesed hakkavadki minult pidevalt abi paluma ja see muutub juba nii tüütuks, et mu oma elu jääb seisma.

oled piisavalt suur inimene ja sul peaks endal ka seal kahe kõrva vahel olema peale meeste. koolile on vaja keskenduda !

ja mina hakkangi nüüd koolile keskenduma. IGA PÄEV pool tundi kuni tunnike füüsikat ei tohiks mult tükki küljest võtta. ma pean sedalihtsalt tegema !

südametunnistus pole järelikult puhas. vot nii on lood.

olen vist suutnud kõik rasked asjad ära rääkida, kuigi neid mõtteid oleks veel, kuid jätan nad seekord mainimat. las nad veel olla koos minuga. tahan neid seedida ja nendega ise hakkama saada. mul täna näiteks muru niites tulid nii imelikud mõtted pähe, et kui praegu sellele mõtleksin, siis hakkaksin nutma. tõesti. ma armastan teha tulevikuplaane, aga miks need kukkusid välja just selliseD? mingi ennustus ? vaevalt. nii ei tohi minna.

lihtsalt lood on sellised, et ma pean olema karmim. inimesed ju teavad, et hella südamega inimesi on kerge “ära kasutada”. ja nii ongi !

alates tänasest on lood vastupidi !

liisu

Lisa kommentaar

