Ma võin sinu arvates nõme olla, aga ma olen ikka ja alati sinust üks aste kõrgemal.

eile enne magamajäämist tuli mul üks mõttesähvatus, mille kirjapanekuks puud tahtmine. nüüd ma siin olen ja panen ka oma mõttesähvatuse kirja: sa oled mees, vabandust, alles poisike. sa oled minust aastake vanem. aga tead mis ? sa käitud täpselt nii nagu teevad need põhikooli “ägedad” poisid. jah, täpselt ! sa oled koolis vahetundides küll kõva mees ja nokid teiste kallal ja naerad kõigi üle ja niisama tõmbled seal ringi. kuid tead mis ? tunni ajal oled sa selline s***kott, et mul läheb lausa süda pahaks. kui keegi miskit küsib, siis on koheööö möh mök ja hea et, piss püksi ei tule. selle küsimise all pidasins ilmas õpetajate poolt küsimist. sa lihtsalt oled nii nõrk mees, et sinusugused peaksid kuskil laudas sitta viskama, mitte õpejate närve sööma.

jah, ma kaitsen õpetajaid, sest mina olen rahulik sell ja ei ole selline, kes igapäevaselt tundi segaks vms. selliseid troppe on veel, kes arvavad, et on ägedad kui segavad tundi või lihtsalt räägivad tunni ajal KÕVA HÄÄLEGA, aga härrad daamid, kes te seda teete ! kas te olete ehk selle peale ka mõelnud, et te olete egoistlikud inimsed, kes tahavad, et teid pidevalt tähele pannakse või midagi. mine selle jaoks tsirkusesse, kus teile väga palju tähelepanu pööratakase ja mis peamine, teile makstakse ka veel selle eest !!!!!!!!! igaljuhul, teadke, et on olemas inimesi, kes tahavad ka õppida ja midagi elus saavutada, mitte nagu teie – lihtsalt olla ja juua ja laaberdada. jah. on ka minul selliseid aegu olnud, aga ma tunnistan seda. olen sellest üle saanud ja tunnen, et olen mõnest inimesest küll mõistuse poolest vanem. ja seda kohe päris ausalt.

ma ei salli teid, egoistid. tegelikult ka ! võiksite vahel olla rohkem kaastundlikumad ja aru saada, et maailm EI keerle ainult teie ümber.

tänan tähelepanu eest.

liisu

Üks vastus to “Ma võin sinu arvates nõme olla, aga ma olen ikka ja alati sinust üks aste kõrgemal.”

  1. metsikkatu Says:

    nalinina oled:D jah , nalinina:D

Lisa kommentaar

