Sinu ees seisavad siirad sinised silmad ja lai naeratus – samas su selja taga saab laiast naeratusest üleolev vastik muie ja siiradest silmadest, silmad mis täis kadedust ja viha.

ahoi ! viimasel ajal on olnud tõesti kiire ja väga sisutihe kogu aeg, sest kool hakkab läbi saama ja viimaseid pingutusi on vaja teha. teisiti lihtsalt ei saa. see on paratamatus, et viimastele päevadele kuhjub meeletult palju koormust ja töid ja mida kõike veel, aga kui sellega hakkama saan, siis olen tubli ja enda üle uhke.

aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida.

mul on tekkinud küsimus: kas ma olen tõesti nii hea südamega inimene ? kas ma tõesti olen selline inimene, kes aitab parem teisi kui tegeleb oma murdega ? kas see on tõesti nii ? või mis toimub ?! ma olen suures segaduses, sest ma ei tea enam , mida teha. ehk on mul lihtsalt raske “ei ” öelda? ja ma vihkan seda omadust enda juures, et luban kõigile kergekäeliselt igasuguseid asju ja ei anna enam endale aru, et mul on neid pisikesi lubadusi kuhjunud üsna palju ! tahaks ropendama hakata lihtsalt selle peale.

ja ma pole endaga rahul. olen väga rahulolematu.

tundub, et teistel on pohui. minul pole.

see raske ja vaevarikas kool võiks juba läbi olla ja siis on kõik super ! saan teha, mida mu hing ihaldab ja tunda end vabana. praegu oleks tegelikult metsikult suur soov sõita kuhugi kaugele ! jaa !!!

liisu

Lisa kommentaar

