jällegi pean iseendale tunnistama, et olen laisaks muutunud ning olen jätnud blogimise täiesti unarusse. aga põhjused on ju silmaga nähtavad ! väljas on meeletu päike ja MIKS peaksin ma veetma aega arvutis olles? ei , ma ei pea seda tegema ja ma ka ei tee seda. üldse käin toas nüüd üpris harva. ainult end jahutamas ja magamas. ehk siis HARVA !😀 ja ise olen selle üle õnnelik, sest jume on juba olemas väljas oldud aja pärast ja randid samamoodi. SUVI ON JU !

ega mul praegugi midagi asjalikku pole öelda. ainult seda, et homme saan eksami tulemuse  arvatavasti teada ja eks siis näha ole,mis saab!

sain uue telefoni ka !🙂 sorri britta eelmise telefoni pärast !

liisu

Lisa kommentaar

