Palju vastusteta küsimusi.

eilne stevely sünnipäev oli nii mõnus !! ma pole varem nii kõrgelt hinnanud selliseid tüdrukutevahelisi jutuajamisi, kuid eile, mil rääkisime neljakesi rahulikult oma jutte, siis oli tunne hoopis teistsugune. võiks lausa öelda, et tunne oli vaba, sest jututeemad ise olid täiesti seinast seina erinevad, kuid põhipoint jäi siiski tüdrukutevaheliseks. mulle meeldis see ja ma hakkan edaspidi neid olukordi veel rohkem hindama !

minu pisike stevelykene !:)

parim õunasõber ! 🙂

üldiselt oli kõik hea ja tore ! (: paarile asjale jäin mõtlema enne pidu. aga ma tahaksin need mõtted privaatseks jätta. lihtsalt võiksin mainida, et tuli ikka päris tervalt see kogu kupatus. poleks seda arvanudki. ja see sakib täiega !

liisu

Lisa kommentaar

