Preili hüperaktiivne.

viimasel ajal satun nii harva netti, et blogimajandus on järjekordselt kuhugi kaugesse minevikku jäänud, kuid nüüd sunnin end kirjutama, sest järgmised 2 päeva olen paigas, kus arvutisse saada on täiesti võimatu ! eile toimus minu juures pisike koosviibimine ja kirjanditulemuste tähistamine ning täna käisin tartus ühel lõpetamisel ning ilmselgelt ei suutnud ma tartust ilma mäkis käimata tagasi tulla.

mul on väga tore aeg olnud need paar päeva !!! (:

kirjutamises olen kehv, kuid pildimaterjal ütleb rohkem kui tuhat sõna.

kui on soovi/vajadust/tahtmist minuga suhelda järgmise kahe päeva jooksul, siis helistage ! 56308461 !

liisu

Lisa kommentaar

