Kõik teed viivad koju.

heihopsti ! olen elusalt ja tervelt tagasi viljandimaal ja täitsa oma kodus ! olete tundnud koduigatsust ? kui olete, siis teate kui mõnus on tulla oma koju ja oma voodisse !! oeh. MAAILMA PARIM TUNNE !!! no võrreldes selle varasema pesaga, mis meil olnud on, on oma voodi ikka üle kõige värk !

kogu see laadamajandus, kus ma tööl käin, on suhteliselt keeruline. inimesed, kes käivad ise laatadel ringi ja ostavad asju, ei oska arvata ka mitte, kui palju peavad need müüjad vaeva nägema ja kannatama magamat öid, et kaup jõuaks lettidele. see on lihtsalt meeletu. ja kui ise seal keskkonnas sees ka veel oled, siis on tunne ikka teistmoodi küll. tekib küll vahest tahtmine ringi jalutada ja mitte olla tööl, aga seda aega kahjuks pole. laadad on põnevad asjad, sest need on iga kord erinevad.

viimane laat oli meil tapal. uskuge või mtte, aga seal oli nii palju vene keelt kõnelevaid inimesi, et mul läks lõpuks juba süda pahaks, sest ma ei saanud nende jutust ise aru ja siis olen seal nagu kits kahe heinakuhja vahel ja ei tea mida teha. kui elad eestis, peaksid ka eesti keelt oskama. mitte nii, et tuled minuga juttu rääkima ja vene keeles. no tõesti ! ME ELAME EESTIS ! siis oska ka kodumaa keelt ! see ajab mind tõesti närvi. osaku siis kas või elemantaarseid asju. aga ei. õhhhhhh,see ajab mind väga närvi !

aga see selleks. muidu on väga tore ja lõbus, ssst kogu  see seltskond kellega me ringi tripime, on lihtsalt nii ühtne ja lõbus. noored moodustavad suurema osa seltskonnas ja naeru jagub küllaga ja rohkemgi veel !

meie pesa siis laatadel. oma voodiga võrreldes on see täielik seapesa😀

musi müüs papusid

siis kui ma veel toidutelgis ilma tegin

kürtös ehk keerusai ehk meie igapäevatoidu üks komponent

niimoodi siis pakitakse. ja kui ei mahu, siis hakkab mahtuma

jaanipäeva päikseloojang

kaboom !

aeg on lahkuma hakata ! ehk kõige toredam tegevus – pakkimine !

käisime saaremaal ja sain liisaga kokku !!!!!!! sain isegi liisa voodis tudida ! SUPER !!!!🙂

minu elu esimene 100 eurone, mida olen oma käes hoidnud !

nüüd siis teen riietetelgis ilma !

pesu on põhiline

selline see laadaelu siis ongi !🙂

liisu

Üks vastus to “Kõik teed viivad koju.”

  1. kuule, ootzen very nice:D:D hahahahah
    Mulle jäi üks kleit silma:D

Lisa kommentaar

