Haiget saamine on mu suurim hirm, aga sina oled mu suurim soov.

kas oled sa kunagi tundnud või mõelnud, mis siis saab kui MEID enam pole ? vaevalt, et sa oled sellele mõelnud kui kõik on nii suurepärane ja nunnu ja tore. ilmselgelt ei teki kahtlust ka mitte, et väljendid ME OLEME või et ME TULEME kehtivad veel aastaid. ei, kõik võib muutuda. aga kas praegu ? seda ei tea. lihtsalt kogu see raske koorem, mis mu õlgadele täna kogunenud on, on teinud oma töö ehk ma olen täiesti hüsteerias ja hull valmis !!!!

tänane päev algas minu jaoks kindlasti sellega, et astusin oma voodist välja vale jalaga. miks muidu kõik asjad täna ainult halvasti on läinud ? tavaliselt on ju kõik hästi läinud.aga mis ei tapa, teeb ainult tugevamaks !! seega, ma elan edasi oma rahulikku ja rutiinset elu ja püüan võtta(õigemini võtangi) igast päevast kõike, mida veel võtta annab ! seda juba selle pärast, et me elame vaid korra !

aga miks on nii, et vahel vale jalaga voodist välja astudes läheb kõik halvasti ? aga just sellepärast, et see on ette määratud ja teise nurga alt vaadates on see lausa hea kui kõik halvad asjad ühe päevaga välja tulevad. siis ei pea järgmistel päevadel enam halbu asju nii palju kuulma. mu väike peakene ei suuda lihtsalt seda infot enam vastu võtta, mis täna kogunenud on.

ma olen nagu väike tige siilike, kes mööda kodu ringi käib ja turtsub ning teistele kiirkõnega oma mure ette kurdab ja vastuseks saab ainult selle, et ma peaksin hoopis oma elu nautima ja mitte kohe leibu ühte kappi panema inimesega, kes on esimene tõsisem inimene mu elus. aga kõige toredam on see, et seda sama juttu ütles mu oma emme, kes teab ja tunneb mind kõige paremini. nii naljakas kui see ka ei tunduks, siis mu emme soovitas mul leida mehe, kellel poleks küljes ühtki kasvajat(ta peab silmas eelmisi naisi või lapsi või muid sulelisi ja karvaseid olevusi). et siis on minul kergem olla ja ka kõigil teistel, kes ei pea siis mu peredraamasid kuulama.

võib-olla on ka asi selles, et olen peredraamade vallas alles nii uus liige, et ma lihtsalt olen koba ja ei oska midagi teha. aga tegelikult kui ma nüüd natukene mõtlen, siis ma olen piisavalt suur tüdruk, et ise hakkama saada ja oma ajud tööle panna !

ma kardan, et kõik läheb kunagi nii allamäge, et mu elu suurim õnn kukub käest ja mind ootab ees ainult kurbus. aga ma tean tegelikult, et kõik läheb hästi ja asjad saavad korda !!! (: oleme positiivsed !!!!!!

julge pealehakkamine on pool võitu ! ja sinust ma juba nii kergest lahti ei lase !

liisu

Lisa kommentaar

