Minu suurim hirm on see, et võin su kaotada.

eilsest hüsteerikust on saanud omaettehoidev tütarlaps, kes mõtleb liiga palju. tagajärjeks on veel halvem tuju ning veel rohkem enesesse tõmbumist. kõik läheb oma loogilist rada pidi edasi. muud midagi. see on elu. ja ei saa mainimata jätta, et see on praegu elu kurvem pool ehk kui mul on paha tuju ja ma ei oska midagi enam teha. ma olen omadega väga sassis.

kas helistada või mitte? kas sõnumineerida või mitte ? kas olla või mitte ? nii palju küsimusi, millele ma ei julge lihtsalt vastuseid välja mõelda, sest ma kardan. kardan neid valusaid vastuseid. võiks ju ometi olla kõik sama korras kui enne.

ma isegi ei julge midagi teha. kardan, et teen miskit valesti ja siis on kõik läbi. mul on tunne nagu kõnniksin ma õhkõrna jää peal, kus iga vale liigutus maksab mulle kätte. ja nii ongi !

oeh. ma olen nii segaduses, et ma ei oska tõesti enam midagi teha. kui te vaid teaks, kui väga ma tahaks praegu rääkida. aga teate mis ? ma kardan ! sest kui vajasin rääkimishetke, siis mulle ei vastatud. kas on see hea või halb märk ? ma ei tea.

tundub, et ma olen liiga suur ülemõtleja. peaks vähem mõtlema ja lihtsalt tegutsema ! ehk siis pea ees võõras kohas vette hüppama… mõtlemata tagajärgedele

liisu

Lisa kommentaar

