Tere, minu nimi on Liis.

heihopsti ! ma pole jälle ammu bloginud. mul on päris palju tegemist olnud, sest eile jäin linna ööseks ja tegime jannuga kooki. haha milline see lõpuks välja kukkus . tõeline näide sellest, et alati ei tule kõik ilusti välja.

eksimine on inimlik !🙂 seda ütles ka siilike kui ta kaktuse otsast ennast leidis.

aga tegelikult on kõik praegu supertore kui muidugi see välja arvata, et sain koera käest hammustada, mu säärejooks on nüüd rikutud ning miku suutis mind täna väga närvi ajada.

aga muidu on ju elu lill kui oled üksi kodus !🙂 niiiii mõnna !!!!

ma ei taha enam blogida, sest kogu jutt on niigi seosetu ja see muutuks veel segasemaks, seega. ilusat õhtut ja ärge lollusi tehke !🙂

liisu

Lisa kommentaar

