Meeleheitel koduperenaine. Või siis mitte?

täna olin mina kodus nii lapsehoidja kui ka koduperenaise rollis, sest emme oli tööl ja minu kohustuseks oli mikut valvata. asi oli kõik tegelikult väga super, sest ma sain kõigega hakkama ja olen enda üle veel uhke ka !🙂

no uskuge või mitte, aga ma koristasin oma kapi ära ja avastasin, et mul on terve aasta jagu pluuse kapis ja see on lihtsalt hämmastav ! ma pesin pesu ja niitsin muru. ma armastan selliseid päevi, kus kedagi pmts pole kodus ja ma saan rahulikult toimetada. täpselt sellega, millega parasjagu tahan.

vot sellist elu tahan ma endale tulevikus ka ! ainult ilma lapseta.. esialgu.

meisterdasin endale ja mikule täna ilusa lõunasöögi. vähemalt mulle meeldis🙂 miku jaoks tundus soolane ja tema arvas, et suhkruga muutub asi paremaks. no võta näpust seda nelja aastase mõistust.

minu kassipoegadel on väga armas hotell minu toas (:

liisu

 

Lisa kommentaar

