Kaua tehtud kaunikene.

olen juba üsna pikka aega võtnud hoogu, et blogida, kuid see on täiesti kohutav, kuidas ma olen kogu aeg seda edasi lükanud. ma lihtsalt ei viitsi. ausalt. mul ei ole suvel tahtmist passida netis ja niisama olla. ma pean millegagi tegelema. kas olen õues või pole mind üldse kodus. muid variante eriti polegi. blogimine on minu jaoks täiesti viimane asi.

aga sellega peab harjuma. niikuinii pole midagi põnevat vahepeal juhtunud. peale selle, et sain omale 2 uut patsikummi ja käin teist päeva järjest maksimarketist alkoholi ostmas.

elu on lill ja nautige suve täiega !! (:

liisu

Üks vastus to “Kaua tehtud kaunikene.”

  1. tulevane alkohoolik jah 😀

Lisa kommentaar

