Meeste elu suurim haigus on see, et nad on mehed.

käes on taaskord üks päev, kus mu peas tiirleb tuhat erinevat mõtet ja küsimust. ma tahaksin minna jalutama ja rääkida sinuga, aga sa pole praegu kättesaadav. oeh. ma tahaksin meeleheitlikult sulle praegu oma muresid kurta, aga ma ei taha sind sinu reisil väsitada. tahan, et sa seda naudiksid. kui tagasi tuled, teeme jututunni ja ma kurdan sulle muresid.

neid on HETKEL üsna mitmeid. vähemalt minu silmis…

ma ei oskagi kohe seisukohta võtta, kas olla õnnelik ? kas olla kurb ? kas olla üllatunud ? kas olla pettunud ? või üleüldse olen ma liiga palju lootnud ja tahtnud. äkki olen end kogu see aeg peitnud kuhugi ilusasse unistuste maailma, kus ongi nii, et ühtki muret pole.

ma olen praegu üsna üllatunud sinu sõnade üle. kas kogu see tunnetemaailm hakkab koost lagunema või on sul uued huvid ? ma ei oskagi enam midagi mõelda ega teha. olen parem omaette ja ei torgi. aga tegelikult ka. miks ma peaksin pingutama millegi kättesaamatu nimel ? mina pingutan, aga sina ? kas sa teed seda samamoodi ? tundub, et täna sa tegid taaskord mulle haiget. kurat võtaks.

kui mina midagi sitasti ütlen, siis on küll jama majas. seda ka siis, kui ma kõik ausalt ära räägin. ja kui sina ütled mulle midagi halvasti, siis on olukord, kus polekski midagi juhtunud. ma olen nii väsinud kõigest !

liisu

2 Vastust to “Meeste elu suurim haigus on see, et nad on mehed.”

  1. mul liiguvad peas samad m6tted

Lisa kommentaar

