Päev täis toredaid seikluseid :).

hellloo. tänane päev on olnud üsna kiire ja teguderohke. ja vähese söögita. hommikul ärkasin murelis ja nagu mõttejõul helistas kohe ka emme, kes tahtis mind koju viia. mulle sobis, sest õed tahtsid mere äärde minna ja minu ka kaasa võtta. see sobib mulle veel paremini. kohale  jõudes avastasin, et väljas  on tuhutult kuum ja peaks end kohe jahutama minema merevette🙂. aga teate mis ? merevesi oli nii külm, et see oli midagi kohutavat.

igaljuhul sain oma meeletutest rantidest lahti ja olen nüüd üleni väga kuum. mitte ära  põlenud ega midagi, aga lihtsalt mõnusalt päikest saanud.

ja õhtul tulin veel linna. no ega linnatuleku tee ka ilma seiklusteta ei saanud ju mööduda. ramsi bussipeatuses toimus selline peredraama, et ma hakkan vist õudusunenägusid sellest täna nägema. üsna jube. pole ju eriti meeldiv vaadata, kuidas mees löheb naisele kallale ja naine nutab ja karjub käes. jakui lõpuks viskab mees naise sõna otseses mõttes võüssa, et ise bussi peale tagasi saada ja kui bussis on siis öelda:” ja nii iga kuradima päev”. sellest mehest jäi mul küll üsna haige mulje.

peredraamasid pealt nöha pole üldse tore. ausalt ! see on lausa kohutav !

aga ilusat neljapäeva teile ja päevitage ohtrasti !!  päike on mõnus (:

liisu

Lisa kommentaar

