Tere folk ja esimene selle suve pidu ! (:

kas oled kunagi mõelnud või tundnud, mis saab, kui mind enam ei ole ? ärge arvake, et ma hakkan endale liiga tegema või midagi. ei, seda kindlasti mitte. asju saab ka teise vaatenurga alt vaadata ehk oled sa kunagi mõelnud või tundnud seda, et kui mind pole kui sõbrana enam sinu kõrval. aga nii paraku on juhtunud.

on olukordi, kus mul pole mitte ühtegi head sõbrannat võtta, et talle oma mure kurta või midagi. aga see on kurb olukord. ja mul on sellest üsna kahju. ja ma ei tahakski sel teemal tegelikult rohkem peatuda. ma lihtsalt ei viitsi enam kurb olla.

eilne õhtu koos musiga oli tore. kahekesi süüa ja naerda on nii armas :D. nagu kaks klouni söögilaua ääres;D . oeh, ma armastan meid !!!

liisu

Lisa kommentaar

