hello inimesed ! kas sulle meeldiks kui sulle kõik ette-taha ära tehakse ? muidugi meeldiks. aga kas sulle meeldiks olla ka selle ette-taha-panija olukorras ? vaevalt. no kurat võtaks !! mina ka ei taha enam see olla. suured inimesed peaksid ise oskama endale süüa teha ja endaga hakkama saada. miks pean mina koristama nende järelt toidunõusid või korjama kokku nende riideid, mis vedelevad kuskil. EI PEA !!!

kui te vaid teaks kuidas mu närvid täna kotti viskasid. KURAT VÕTAKS !!! jah, ma ropenda, sest olen vihane.

ja nii ongi !!! ma olen ise suur ja oskan ise endaga hakkama saada. aga sina ? tundub,et vajad veel abi. või lihtsalt istud mulle pähe ja kasutad mind kui teenijat. see, et olen su naine, ei tähenda, et võiksid mind kasutada kui teenijana. ma olen tõesti kuri. öeldakse küll jah, et naise koht on köögis. aga teate ka kui pinda see hakkab lõpuks käima ?? vaevalt. mehed, proovige küpsetada,pesta,koristada,süüa teha samal päeval. teil oleks poole päeva pealt juba kõik sassis.

ja meie peame hakkama saama !!

jumal tänatud, et ma nüüd juba maha rahunenud olen. vahest on blogimisest täpselt nii palju kasu, kui sellest oli praegu ! tänan tähelepanu eest !

liisu

Lisa kommentaar

