Elu on kogemine ja mina olen kogeja.

tere inimesed ! viimasel ajal on mu elutempo muutunud nii kiireks ja äkiliseks, et uued kogemused on juba igapäevased ja neid tuleb aina juurde. samas on see positiivne, kuid samas oleks vaja ka mõelda, mis siis oleks saanud kui seda ja teist poleks teinud.. ehk siis tagantjärele tarkus on see kõige parem ! (:

täna olen saanud igatepidi kogemusevõrra rikkamaks ja edaspidi oskan oma käike ja olemisi paremini planeerida. aga ega siiski ei suuda kõik asjad ilusti laabuda. loodame parimat !

ma nüüd tänaks tähelepanu eest ja tõmbaks otsad kokku, sest kell on palju ja mina olen väsinud. head ööd !

liisu

Lisa kommentaar

