You sound just like love.

tere taas ! olen järjekordselt viibinud tehnikamaailmast üsna kaua eemal ehk siis tervelt ühe nädalavahetuse. selle aja jooksul on palju juhtunud. ausalt !! kodus olles oli kõik nii super ja armas ja tore !! (: (seda võib näha ühest minu blogipostitusest, kus on minu ja musi pilt), kuid tööl olles tundsin end vahepeal üsna üksikuna. kui seda saab niimoodi nimetada.

ma nagu tahaks teha miskit ja vooluga sujuvalt kaasa minna, kuid samal hetkel mõtlen ma, et milleks ja kas mulle on seda vaja . valin sõnu, mida ütlen ja valid mõtteid, mida väljendan. mulle endalegi hakkab tunduma, et elaksin nagu vangis, kus on kindel kord, mille järgi ma tohin elada. ei, ma ei ole vangis ! kuid samas, oleksin nagu iseenda vang, kes ei tea enam ,mida tahta.

mul on jäänud vist suvel nii palju põnevaid seiklusi vahele, et nüüd tuleb need kõik järgmise pooleteise nädala jooksul ära teha. muidu ma lihtsalt muutun kooli ajal pätiks ja kaabakaks. kes teab, see teab.. kuid jah, ma tahan end välja elada täpselt nii, et ma kohe ikka lõbutsen ja olen. peaks vist ühe VÄGA KORRALIKU suvelõpu peo korraldama, kus teen terve suve nädalavahetused tasa.. elangi siis järgmine nädal ainult selle nimel.

tegelikult ei ole asi nii hull. mul on lihtsalt kiire. ma peaksin suutma rohkemat, kuid ma ei suuda. hingamisruumi peab ka jääma natuke. kohustusi on lihtsalt liiga palju : töö(3 päeva nädalas), autokool(2x nädalas + sõidud otsa), peaksin ka raamatut lugema(mida ma pole siiani suutnud veel teha). ja ongi kogu mu nädal. 5 päeva nädalas on juba põhimõtteliselt sisustatud + nipetnäpet tegemised ja toimetused veel juurde panna. täiesti lõpp..😦 kurb hakkab juba..

vaatan kalendrisse ja näen kui vähe on veel koolini jäänud:/

aga ma nukrutsen omaette. niigi elasin end juba musi peal poolenesti välja. kuid see oli põhjendatud, sest mõni inimene lihtsalt ei saa aru kui tropp ta on ja kui palju ta endast arvab. egotsentrik selline. paha hakkab lausa, ausalt !

tänan tähelepanu eest !

liisu

Lisa kommentaar

