Eesmärgita päevad lõppevad inimese kokkuvarisemisega , seega lõpetage muretsemine ja hakake elama .

hello ! vahepealne pikk pikk blogimajanduse paus oli tingitud kommunikatsioonivahendi ehk arvuti parandusega. jah, tõsi. miku on järelikult nii palju arvutis mänginud igalpool ja miljon viirust saanud, et mina ei suutnud enam sellise arvutiga töötada ning viisime remonti. siin ma nüüd siis olen.

kuid mitte sellest ei tahtnud ma rääkida.

tahtsin hoopis mainida seda, et mu elutempo on viimased paar päeva olnud nii kiire, et koju jõudes tahaksin ma ainult ruttu ära õppida ja kohe magama minna. ja nii ongi olnud !! ma lihtsalt olen nii väsinud. kuid kiire elutemp jätkub kuni järgmise kolmapäevani. ma olen tubli ja saan hakkama !

üritan ka elada kiiret elu ning vaadata, mis saab. katsetama peab. riskima peab. kõike peab tegema. aga kas ka mina julgen riskida ? mitte väga. kas ma julgen olla südamest aus ? oleneb olukorrast. praegu tahaks küll olla nii aus kui ma vähegi suudan, kuid avalikkuse ees pole vaja kõike mainida. mõni asi peab ka minu teada jääma. aga igaljuhul on mõned asjad kontrolli alt väljunud. ja see ei tundu olevat nii ainult minu vaatevinklist. on ka teisi, kes sama arvavad. seega, elagem rahulikku elu ja nautigem kooli !! seniks kuni seda veel on.

liisu

Lisa kommentaar

