.. see on alles algus.

alles eile arvasin, et mis see 2 nädalat ilma sinuta ikka olla on. et oleme ennegi eemal olnud teineteisest. ja üleüldse, varem saime ilma nägemise ja rääkimiseta hakkama. kuidas siis nüüd ei saa ??

aga te ei kujuta ette ka mitte,kuidas mul täna ühel hetkel reaalsus kannaga pähe lõi ja andis teada, et sind pole enam. sa oled läinud. tuled küll tagasi, aga oled läinud mõneks ajaks. kuradima raske on juba praegu. pisar pisara järel tahaks tulla, aga hoian tagasi, sest tahan tugev olla.

kõik on nii kurb praegu. aasta tagasi oli mu elu kõige ägedam nv ehk ainult pidu pidu pidu ja muud midagi. aga nüüd nutan siin sind taga ja loodan(ma isegi ei looda, ma südamest tahan!!!!!!!!!!!), et aeg möödub linnulennul ja sa oled taas minu kõrval varsti !! eksju🙂 !

usu mind, ma juba praegu igatsen sind !!! aga ma saan hakkama !! me mõlemad saame !

liisu

Lisa kommentaar

