Ma armastan sind !

ma blogin ainult pisarates. ja seda päris ausalt. ma olen masendus… vist. ma ei tea ise ka enam, mis või kes ma olen. ma olen tegelikult õnnelik, aga samas, iga kurvemgi teema või kurjem ütlemine ajab mind sees keema ja tahaks tegelikult nutta. ma olen kergesti mõjutatav. mul on valus ja see teeb mulle haiget.. imelik, eks.

ma tahaksin olla sama õnnelik neiu kui aastake tagasi. uskuge või mitte, aga ma igatsen neid pööraseid nädalavahetusi, kus ma nautisin kõike, mida tegin. praegugi kui mõtlen neile, siis tuleb pisarake silma. see oli tõeline kvaliteetaeg. kogu see seltskond! oeh, palun kordame ! mul on nii kurb vaadata kalendrisse ja endale teadvustada karmi tõde – aasta tagasi oli kõik nii ja nüüd aasta pärast on kõik naa. ja nii ongi ! kõik on hoopis teistmoodi.

mul polnud varem armastavat meest, aga nüüd on. ja tema on mu elu muutnud täpselt nii palju, et ma tean, mida ma elult tahan. ma olen rahulik ning tundub, et eelmise aasta jooksul suutsin kõik oma nooruspõlve peod ära pidada ja nüüd nagu ei tahakski midagi. tahaks ainult sind siia enda kõrvale ja uskuge või mitte, aga see teeb mind maailma kõige õnnelikumaks tüdrukuks !!!!

ma igatsen sind ! : (

liisu

Lisa kommentaar

