Muutus on meie loomuse see osa, mida me saame mõjutada, ning see algab siis, kui me otsustame.

tänane unenägu oli hirmsamatest hirmsam. kas varsti on miskit halba juhtumas, et ma pidevalt õuduseunenägusid näen või on mul lihtsalt halb päev olnud ? aru ma ei mõista. ja samas on mul hirm. ma ei tea, kas need unenäod tähendavad head või halba. ei julge vaadata ka !

ja ma tõesti kardan.

teiseks olen ma väga üllatunud. ma poleks sellist reaktsiooni oodanud. eriti sinu puhul. sa ei ütle mulle seda kunagi.. väga. seekord ütlesid ja ma üllatusin. kuid samas, aitäh !

liisu

Lisa kommentaar

