Sa ei leia kunagi millegi jaoks aega. Kui soovid aega, siis pead seda võtma.(C.Buxton)

heihopsti, olen leidnud taas tee blogimajandusse ning sedagi tänu oma sõpradele, kes igatsevad(nii vähemalt sain aru) mu aktiivset blogielu. saate küll aru, mida ma silmas pean. vahepealne aeg, mida oli umbes üle kuu natukene, on möödunud töiselt, sest kools peab käima ja tööd peab ka tegema. jah, ma sain vahepeal endale ühe tööotsa, kus pidin esitlema Milka vahvleid ja küpsiseid. töö on töö. vahet pole, kas seda on palju või vähe. kogemuse võrra olen ikka rikkam😉 pole mõtet üldse arvata, et ah mõttetu **** jne. kõik on kinni inimeste enda mõttemaailmas. minu jaoks oli see kogemus. ausalt !

vaheapealse aja jooksul käisin ka koolipsühholoogi juures oma IQ tulemusi uurimas ning olen iseendaga üllaavalt arenenud. gümnaasium on mõjunud mulle positiivselt, ükskõik millise nurga alt vaadata, sest olen täiskasvanulikum, kodusem,targem ja veelkord targem. kui mu keskmine tulemus põhikoolis oli umbes 107, siis tänavu oli see 127😉 päris uhke, mis ?

ennast kiitmast ma ei väsi, sest tulemused olid head ning need on heaks motivaatoriks kui peaks pahatujupäev olema. ja nii ongi ! mu enda motivatsiooniallikad !🙂

praegu ei ole soovi millegi üle klatšida ka. peale selle, et üks **** arvas, et kuna mul on vahtraleht, siis on sobilik mind parklas natuke rammida. kahju küll, aga tänu sellele, et sa minema sõitsid kohapealt, sa vana vastik argpüks, läks asi politseisse🙂 paras sulle ! teinekord oled targem ja hoiad vahtralehega tegelastest eemale. tegelikult oli ka tema süüdi, päris ausalt !!! ja auto jäi ka terveks. see on vähemalt 1 hea asi selle juures🙂

aga nüüd ma ei taha enam millegi üle kurta. homme külastan teeviita ja eks näis kas saan sealt uut infot oma tuleviku kohta või mitte. olgem tublid ja olge head lapsed, sest päkapikud piiluvad !!! (:

PS !!!! MUL KÄIVAD PÄKAPIKUD. SINUL KA ?

liisu

Lisa kommentaar

