Kaua tehtud kaunikene ehk avastasin endas taas blogimiskire!

enne lugemist soovitan selle laulu tööle panna, et meeleolu tekitada. oeh, ma pole lihtsalt NII AMMU midagi siia kirjutanud,aga samas on vahepeal nii palju juhtunud. ma ei hakka oma minevikust rääkima, sest oluline on elada nii, et oskan elada olevikus, kuid samal ajal parandan minevikku ja suudan mõelda ka tulevikule. voilaa! stereotüüpide põhjal ütleksin praegu, et sellega saavad hakkama ainult naised, sest just nemad on võimelised mitu asja korraga tegema.
kusjuures, seda on tõestatud!!! kui ei eksi, oli see saates “mehed ja naised” ! uurige järele, kellel vähekengi huvi on.

aga info mõttes mainiksin siiski ära, et vahepeal lõpetasin gümnaasiumi.. JEEEE!! ja nüüd olen ametlikult üliõpilane Tartu Ülikooli Viljandi kultuuriakadeemias. paljud on seda valikut maha teinud just seetõttu, et olen ise viljandist ja siis jäingi siia. heh, ma EI kahetse! siin on vägev! ausalt! olen endale saanud nii head kaaslased, kellega võiks lausa luurele minna:)

Pilt

ja siin nad ongi!!!!!!!!!!

tegelikult ma muud ei tahakski enam kirjutada, vaid lihtsalt seda, et olen tagasi!!! kas ma siis pole öelnud, et I’ll be back😉

järgmise korrani

Teie liisu!

Lisa kommentaar

