Õnn on armastus!

heihopsti!

nüüdsest siis täidan oma lubadust ja hakkan kirja panema oma tegemisi, et tulevikus hea lugeda oleks.
täna juba pühapäev ja selja taha jääb vaheldusrikas nädalavahetus, mida alustasin külapeoga ning lõpetasin paaritunnise koristustööga, mida kooli kõrvalt juba 3 kuud pidanud olen. lisaks sellele nautisin eile emme juures maal kodumeeleolu, mida millegipärast linnas elades nii justkui ei tunne. jah, linnas on küll mu kodu, kuid kui maal olen, on seal palju kodusem. ei tea, milles asi, aga nii see paraku on.

usun, et sellise olukorra võib tingida asjaolu, et linnas olen elanud niivõrd vähe aega(okei.. juba üle aasta natuke) ning seetõttu polegi see nii koduseks muutunud. maal aga elasin see-eest 19 aastat🙂

nüüd istun siin voodi peal ja mõtlen sellele, mis on õnn. täna skyplusis räägiti, et õnn on armastus.. selline järeldus tehti 75-aastase uuringu põhjal, kus uuriti, mis teeb mehi õnnelikuks. aga miks see peab ainult mehi õnnelikuks tegema? minu meelest kehtib uuringu tulemus mõlema sugupoole puhul. kas naisi ei teegi armastus õnnelikuks? mina leian, et naised väärtustavad isegi armastust rohkem ning peavad oluliseks, et neile öeldaks “ma armastan sind!” nii tihti kui võimalik!! (vähemalt mina olen selline!)

kahe eelpool mainitud lause puhul on seos: 3 sõna, mis ütlevad nii mõndagi!!! “Ma armastan sind!” ja “Õnn on armastus”🙂

olge ilusad ja armastage!
liisu

Lisa kommentaar

