Inimene on tõesti looduse kroon. Loomad oskavad naerda üksnes rõõmust, inimene ka vihast ja kurjusest.

kas ma olen lihtsalt paranoiline või on see tõesti nii, et kui ma kuulen, kui hästi sul läheb ja kui lilleline kõik on, tundub see kekutamisena. jah, esmapilgul võib tunduda, et olen meeletult kade, kuid siiski mitte. mul on maailma parim pere, ma olen viimased 3 aastat ja 4 kuud olnud õnnelikus suhtes maailma parima mehega, mul on armas kass ning hea elu. rääkimata kõigest muust armsast!! see selleks.. täna pole see päev! mind ajab vihale see, et kui ühel meist läheb halvasti ning SA tead seda, siis miks räägid sa alati kui hästi sul läheb. tead, mida? see pole absoluutselt sinu asigi, mida me teeme, kuid miks peaks meid huvitama, mida sina teed või kui hästi sul läheb?? anna andeks, räägi seda juttu kellelegi, keda see huvitab

jaa, mul on hea meel, et ka sul hästi läheb, aga no kullakene.. SEE EI HUVITA MIND!! sa pole mu sõber. ma ei tahagi, et sa mu sõber oleksid. sa ei meeldi mulle, eks! lepi sellega, kullakene🙂 kõik ei saagi kõigile meeldida.

mulle endalegi jääb mulje, et tegemist on kadedusega, aga kammoon.. sa oled elanud oma elu pisut vigaselt. jaa, sa võid arvata, et ma ei tea su minevikust, aga sa eksid🙂 sinu mineviku teadmine ei lasegi mul kunagi sinusse normaalselt suhtuda. alati leian sinu kohta miskit öelda sealt väikese iroonia või kibeda sarkasmi, mis võib-olla polegi üldse minulik, kuid paratamatult esineb seda sinust rääkides üsna tihti. ja ma ei kahetse seda!

viimastel aastatel olen õppinud paljusid asju ignoreerima ning elama oma elu nii, et ma ei peaks endale ebameeldivate inimestega üldse kokkugi puutuma🙂 ma olen uhke selle üle, sest ma ei vaja oma ellu inimesi, kes mulle oma loomu poolest ei meeldi ning leiavad, et enda upitamine teiste arvelt on vahva tegevus. tead, mida ma selle peale ütleksin? käi perse!🙂

ausõna!! sa räägid, et sul läheb hästi ja kõik on nii tore ja lilleline.. AGA… sa halvustad teisi. sa oled tropp! .okei.. võtame leebemalt. sa oled nagu paha krooniline haigus, millest mitte kunagi ei vabane!

mina olen oma eluga rahul. ole ka sina! KUID ÄRA TOPI OMA NINA TEISTE ASJADESSE – see teeb meie kõigi päeva ilusamaks!🙂

liisu

Lisa kommentaar

